Skip to main content

Competent, comprehensive and modern

Professional accountants and economists, constant trainings and over 25 years of bookkeeping experience

Commodus je knjigovodstvena agencija koja sagledava celokupan rad svojih klijenata i nudi knjigovodstvene i finansijske usluge prilagođavajuci ih specifičnostima poslovanja svakog od klijenta.

We continually monitor the law legislations, regulations, literature and relevant internet content, in order to always be informed about business environment changes. 


 


Competent accountants and economists, continuous training and education, over 25 years of experience in accounting operations are just some of many advantages of Commodus d.o.o.

Commodus today

Commodus je danas preduzeće za knjigovodstvo koje zapošljava preko 10 radnika, u poslovnim prostoru od 100m2 i savremenom kancelarijskom i kompjuterskom opremom.

Experienced accountants

Tim kvalifikovanih, iskusnih i stručnih knjigovodja i ekonomista svakodnevno stoji na raspolaganju i uz poslovnu diskreciju pruža savetovanje i knjigovodstvene usluge, kako malim zanatlijama tako i velikim privrednim društvima.

Financial consulting and analysis

Materijalni troškovi, ulazne i izlazni računi i ostali podatci su elementi iz kojih se generišu finansijske analize i izveštaji kao i specijalni finansijski bilansi i izveštaji, koji u koje ulazi još niz unutrašnjih i spoljašnjih faktora u preduzeću. Ovi dokumenti su od višetruke koristi za firmu, mogu odrediti kurs poslovanja i uticati na odluke menadžmenta.

Messenger services

Kurirska služba, je integrisana u Commodus usluge i daje mogućnost preuzimanja i dostave dokumentacije na celoj teritoriji grada.
“Commodus is an example of modern bookkeeping agency that thinks for you and makes you carefree about accounting deadlines, keeping them away from your business day.”
Ivan Ivanovic, Managing Director and Owner, Belgrade
“The support that we have from Commodus is great and we feel safe, so that we can focus on acual WORK, and leave regulations and the administration to the professionals.”
Milos Lazic, Direktor